Jag saknar dig min älskade ♥

Fan vad jag saknar dig. Nu får du fan ta och komma tillbaks. Ridskolan får börja och du får stå i din spillta som vanligt. Dagen då ridskolan skulle stänga var som en spark i magen. Jag visste att jag inte skulle få träffa dig på två månader. Och jag visste att jag skulle sakna dig. Varje kväll tittar jag på min tavla på dig i mitt fönster och räknar dagarna tills ridskolan startar igen. Du är den bästa som hänt mig och kommer alltid och vara.
Jag saknar att få vända på dig och rykta dig , borsta dina ben och stå och krama om dig. Pussa på din mule och känna dig andas i mitt ansikte. Jag saknar att få sitta på din rygg och få rida på dig. Jag älskar känslan av när jag hoppar med dig. Det känns som man flyger , och jag lovar att jag inte hoppar med nån annan hellre än dig. Du är bäst min fina , fina älskade kille. Kom ihåg att jag föralltid kommer förbli din! ♥

Kommentarer
Postat av: Pelin

Fin dikt

2011-07-23 @ 14:59:05
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0